0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
معماری سازمانی در حوزه بانکی: مرور پژوهشها
نویسندگان :
علی الحویزی
1
سعید عربان
2
مرتضی صمدی
3
1- دانشگاه فردوسی مشهد
2- دانشگاه فردوسی مشهد
3- دانشگاه فردوسی مشهد
کلمات کلیدی :
معماری سازمانی،معماری سرویسگرا،بانک،بانکداری،سرویس
چکیده :
معماری سازمانی، ابزار مدیریت تغییرات در سازمان است. آمارهای جهانی نشان میدهد بانکها جزء سازمانهای پیشرو در استفاده از معماری سازمانی هستند، چرا که سرعت بالای تغییرات در زیستبوم بانکداری نیازمند اتخاذ رویکرد مناسبی جهت حفظ کارایی و نوآوری است. تحقیق مروری حاضر میکوشد با بررسی پژوهشهای ارائه شده در زمینه معماری سازمانی در حوزه بانکی، اهداف، مزایا و موانع معماری سازمانی در بانکها را شناسایی نماید. نتایج نشان میدهد فقدان حاکمیت معماری، بزرگترین مانع استقرار معماری سازمانی در بانکها است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
An Efficient Method For Selecting and Prioritizing Business Processes In Robotic Process Automation
Reyhaneh Alimoradi - Fereidoon Shams Aliee - Bahar Farahani
حکمرانی سلامت دیجیتال در ایران: چالشها و ارائه راهکار
حامد صمدپور - فاطمه لطفی
پیاده سازی معماری سازمانی تطبیقی در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان
هادی حجتی طالمی
مدلسازی و تحلیل مبتنی بر الگوهای کاهش فرآیندهای کسبوکار با استفاده از زبان مدلسازی Alloy بهمنظور سهولت محاسبه نیازمندیهای غیر عملکردی در آنها
زهرا منتظری - دکتر شهره آجودانیان
یکپارجه سازی فرآیندهای چرخه حیات سامانه مبتنی بر ساختار شکست اجزاء
بهروز امیدوار طهرانی - محمدجعفر میری
برنامهریزی مبتنی بر قابلیت جهت گذر از وضع موجود به مطلوب شرکت برق منطقهای خوزستان
فائز مشکوری نژاد - اکرم رحیمی اردلی - فریبا فرازمند
ارائه یک چارچوب مفهومی برای طراحی معماری مدیریت منابع انسانی مبتنی بر هوش مصنوعی
محسن مظاهری اسد - علی بزرگی امیری
طراحی مدل معماری سازمانی برای انبارهای I4.0 با رویکرد دوقلوهای دیجیتال
راضیه بزی اصغر - دکتر بابک شیرازی
ِمش داده: رویکردی جدید برای حکمرانی داده غیرمتمرکز
سیدحسن موسوی - اکبر نبی الهی - رسول عسگرپور - شروان فکری ارشاد - عباس زمانی
بلوغ دیجیتال در سازمانهای کوچک و متوسط : مرور ابعاد مورد توجه، چالشها و ضرورتها
امید رجائی - سید رئوف خیامی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.7