0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
بازار ثانویه: بستری برای تبادل ارزهای تبلیغاتی در باشگاه مشتریان
نویسندگان :
مائده مشرف
1
سید عباس میرقاسمی
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
مشتری وفادار،باشگاه مشتریان،ارز تبلیغاتی،بازار ثانویه،تبادل ارز تبلیغاتی
چکیده :
ایجاد ارزش و حس رضایتمندی برای مشتریان عاملی است که به وفاداری مشتریان، بازگشت آنها، خرید مجدد، موفقیت شرکت و رشد بازار منجر میشود. باشگاه مشتریان به عنوان پایگاهی برای تعامل مشتریان با سازمان نقش پیشران برای این موفقیت را بر عهده دارد. این مقاله ضمن مرور طرحهای مختلف باشگاه مشتریان، به ارائه طرحی نوین برای تعامل با مشتریان وفادار میپردازد. پرداخت ارزهای تبلیغاتی به جای ارائه تخفیف میتواند رابطهای برد-برد را برای مشتریها و بنگاه رقم بزند. ایجاد بستر بازار ثانویه در دل باشگاه مشتریان برای تبدیل ارزهای تبلیغاتی راهکاری برای نگهداشت ارزش ارز تبلیغاتی، خرید و فروش ارزهای تبلیغاتی، و تشویق مشتری برای خرید و حضور بیشتر در بنگاه اقتصادی است. بررسی نمونههای مختلف داخل و خارج از کشور امکان پذیر بودن حضور بازار ثانویه در کنار بنگاههای اقتصادی را نشان میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه تحلیلی چارچوب های معماری سازمانی نظامی
علی اقامحمدپور - محسن محمدی نژاد
مقایسه الگوریتمهای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق برای دسته بندی مشتریان بانک
محسن خانجانی - پرستو محمدی - محمدعلی رستگار سرخه
طراحی مدل معماری سازمانی (EA) شرکتهای توزیع برق ایران بر اساس استاندارد IEC61968 و مدیریت جریان ارزش (VSM)
مصطفی یوسف زاده - صادق صفارخراسانی - رضا بهنود - حمید حسن نژاد
کشف فرآیندهای کسب و کار برای نگاره رویدادهای خرد با رویکرد خوشه بندی و تئوری گراف
مهسا چوپان نژاد نجف آبادی - عرفان حسن نایبی
حکمرانی سلامت دیجیتال در ایران: چالشها و ارائه راهکار
حامد صمدپور - فاطمه لطفی
متدولوژی تدوین نقشه راه بهکارگیری داده کاوی در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس
راحله ذیگلری - بهناز جاماسب - سید رئوف خیامی
نمونهای از کاربرد فناوری همزاد دیجیتال در تعمیرات پیشگویانه موتورهای الکتریکی در صنعت
مهتاب دهقانیان - احمدرضا مرادپور قلعه رشیدی
Presenting a Reference Architecture for Developing Single Window System of Executive Departments (Case Study: Ministry of Culture and Islamic Guidance)
Hossein Ahmadi - Nima Taheri
تحلیل کارکردهای معماری سازمانی بر اثربخشی استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی در صنعت توزیع برق( مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی)
بهزاد نیرومند
ارائه یک چارچوب برای کشف فرآیند و پیاده سازی یک روش ترکیبی مبتنی بر آن
محمدعلی خدادوست - فهیمه رحیم زاده - مهدی وحیدی پور - جواد سلیمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.5