0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
بازار ثانویه: بستری برای تبادل ارزهای تبلیغاتی در باشگاه مشتریان
نویسندگان :
مائده مشرف
1
سید عباس میرقاسمی
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
مشتری وفادار،باشگاه مشتریان،ارز تبلیغاتی،بازار ثانویه،تبادل ارز تبلیغاتی
چکیده :
ایجاد ارزش و حس رضایتمندی برای مشتریان عاملی است که به وفاداری مشتریان، بازگشت آنها، خرید مجدد، موفقیت شرکت و رشد بازار منجر میشود. باشگاه مشتریان به عنوان پایگاهی برای تعامل مشتریان با سازمان نقش پیشران برای این موفقیت را بر عهده دارد. این مقاله ضمن مرور طرحهای مختلف باشگاه مشتریان، به ارائه طرحی نوین برای تعامل با مشتریان وفادار میپردازد. پرداخت ارزهای تبلیغاتی به جای ارائه تخفیف میتواند رابطهای برد-برد را برای مشتریها و بنگاه رقم بزند. ایجاد بستر بازار ثانویه در دل باشگاه مشتریان برای تبدیل ارزهای تبلیغاتی راهکاری برای نگهداشت ارزش ارز تبلیغاتی، خرید و فروش ارزهای تبلیغاتی، و تشویق مشتری برای خرید و حضور بیشتر در بنگاه اقتصادی است. بررسی نمونههای مختلف داخل و خارج از کشور امکان پذیر بودن حضور بازار ثانویه در کنار بنگاههای اقتصادی را نشان میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
حکمرانی سلامت دیجیتال در ایران: چالشها و ارائه راهکار
حامد صمدپور - فاطمه لطفی
ارزیابی قابلیت مدیریت و راهبری معماری سازمانی-مطالعه موردی (مجموعه وزارت نیرو)
آزرم دهستانی - ایمان مهدوی - طاهره فرخی
ِمش داده: رویکردی جدید برای حکمرانی داده غیرمتمرکز
سیدحسن موسوی - اکبر نبی الهی - رسول عسگرپور - شروان فکری ارشاد - عباس زمانی
How AI is Shaping the Future of Enterprise Architecture and Organizational Frameworks
Mina Iman Shayan - Fatemeh Salehi - Toktam Khatibi
A Fast Internet of Things DDoS Attack Detection Method Using Deep Feedforward Networks
Vahide Babaiyan - Omid Bushehrian - Reza Javidan
معماری سازمانی در شهرداری ها – چالش ها و راهکارها (مطالعه موردی شهرداری کاشان)
مطهره حضرتی - ابوالفضل رسولیان رهقی
A Comprehensive Approach to Integrate Generative AI in Vehicular Cloud Networks
Farhoud Jafari Kaleibar - Hooman Kashfi
Investigating the Impact of New Cellular Communication Technologies, 5G and 6G, on Enterprise Architecture Indicators
Reza Bahri - Arshia Saeidifar
الگوی تحول دیجیتال سازمانی موفق
فاطمه زرگران خوزانی - رضا توکلی راد
Integrating LLM into EA: Applications, Challenges and Risks
Soghra Mikaeyl Nejad - BABAK Darvish Rouhani - Kamal Mohammadi Asl
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.7