0% Complete
English
صفحه اصلی
/
ششمین همايش ملی پيشرفت های معماری سازمانی
بازار ثانویه: بستری برای تبادل ارزهای تبلیغاتی در باشگاه مشتریان
نویسندگان :
مائده مشرف
1
سید عباس میرقاسمی
2
1- دانشگاه شهید بهشتی
2- دانشگاه شهید بهشتی
کلمات کلیدی :
مشتری وفادار،باشگاه مشتریان،ارز تبلیغاتی،بازار ثانویه،تبادل ارز تبلیغاتی
چکیده :
ایجاد ارزش و حس رضایتمندی برای مشتریان عاملی است که به وفاداری مشتریان، بازگشت آنها، خرید مجدد، موفقیت شرکت و رشد بازار منجر میشود. باشگاه مشتریان به عنوان پایگاهی برای تعامل مشتریان با سازمان نقش پیشران برای این موفقیت را بر عهده دارد. این مقاله ضمن مرور طرحهای مختلف باشگاه مشتریان، به ارائه طرحی نوین برای تعامل با مشتریان وفادار میپردازد. پرداخت ارزهای تبلیغاتی به جای ارائه تخفیف میتواند رابطهای برد-برد را برای مشتریها و بنگاه رقم بزند. ایجاد بستر بازار ثانویه در دل باشگاه مشتریان برای تبدیل ارزهای تبلیغاتی راهکاری برای نگهداشت ارزش ارز تبلیغاتی، خرید و فروش ارزهای تبلیغاتی، و تشویق مشتری برای خرید و حضور بیشتر در بنگاه اقتصادی است. بررسی نمونههای مختلف داخل و خارج از کشور امکان پذیر بودن حضور بازار ثانویه در کنار بنگاههای اقتصادی را نشان میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A combination of EDA, Machine Learning, and Artificial Neural Networks for Accurate Prediction of Heart Disease
Ali Rashedi Gazari - Shayan Rokhva - Toktam Khatibi - Elham Akhondzadeh Noughabi - Babak Teymourpour
بازتعریف مفهوم صحت در مدلهای فرآیندی BPMN2.0 بر پایهی شبکههای پتری
یحیی پورسلطانی - دکتر محمدحسن شیرعلی شهرضا - دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی
پیاده سازی معماری سازمانی تطبیقی در شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان
هادی حجتی طالمی
Improving enterprise architecture mining methods
Mohsen Mohammadinezhad - Fereidoon Shams Aliee
بلوغ دیجیتال در سازمانهای کوچک و متوسط : مرور ابعاد مورد توجه، چالشها و ضرورتها
امید رجائی - سید رئوف خیامی
Developing a Digital Transformation Architecture Framework: A Business Intelligence Approach
Mojtaba Rezaie - Zahra Mirzahosein - Hatef Rasouli
انطباق چارچوب حاکمیت COBIT و شاخصهای کلیدی عملکرد در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(ادارات کل مناطق) به روش متن کاوی
احسان براتی - دکتر اکبر نبیالهی - دکتر ناصر خانی
ارایه روش شبیهسازی برای ارزیابی راهحلهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در سازمان
منا هادی برحق طلب - دکتر سید رئوف خیامی - دکتر غلامحسین دستغیبی فرد
طراحی معماری نرمافزاری سامانه دانشآموزی وزارت آموزشوپرورش
محمدرضا صفایی - دکتر رضا رضایی
مقدمهای بر رویکرد صحیح بکارگیری معماری سازمانی در سازمانهای نوپا
امیرمحمد نصرالهی - دکتر فریدون شمس علیئی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.2.7